Grote betrokkenheid

Snelle en directe communicatie

Zowel online als traditionele boekhouding

Home / Financieel adviseur Hilversum

Financieel adviseur Hilversum

Het huishoudboekje op orde brengen en houden is een stuk gemakkelijker met een financieel adviseur in de omgeving van Bussum en Huizen gevestigd in Hilversum. LPKM Administraties en Belastingzaken geeft al jaren financieel advies aan zowel bedrijven als particulieren. Ons doel is om u volledige financiële en belastingtechnische ondersteuning te bieden.

Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden

Dit zijn de voordelen van een financieel adviseur uit Hilversum

Het bijhouden van de administratie is vaak een lastige taak. Het kost veel tijd en het kan al snel onoverzichtelijk worden wanneer u niet weet wat u aan het doen bent. Schakel een financieel adviseur uit Hilversum in om uw boekhouding te doen en u te adviseren over uw uitgaven en inkomsten. Zo kunt u deze nog beter kunt inrichten. Als uw administratie op orde is kunt u te allen tijde nazien of bijvoorbeeld bepaalde aanslagen door de belastingdienst correct zijn.

Ook in Bussum en Huizen kunnen wij u voorzien van financieel advies

Naast het geven van financieel advies in Hilversum staat onze financieel adviseur ook voor u klaar als u uit de omgeving van Bussum en Huizen komt. Wij zijn up-to-date over alles wat er veranderd op het gebied van regel- en wetgeving met betrekking tot belastingzaken. Hierdoor kunnen wij u gegarandeerd goed advies geven over wat er allemaal mogelijk is in uw situatie.

Advies nodig over uw financiële situatie? Neem nu contact met ons op!

Of u nu advies nodig heeft over hoe u een belastingaangifte het best in kunt vullen of advies over het op orde brengen van uw huishoudboekje. Bij LPKM Administraties en Belastingzaken bent u aan het juiste adres. Bel vanuit Bussum, Huizen en Hilversum vrijblijvend naar 035-5820713 voor meer informatie van een financieel adviseur. Of neem een kijkje op onze website en kom meer te weten over wat wij voor u kunnen betekenen. U vindt hier bijvoorbeeld een overzicht van de overige diensten die wij bieden en de bijbehorende prijzen die wij daarvoor hanteren.

Voor elke ondernemer is het belangrijk zich te realiseren dat ook de administratie van de onderneming goed georganiseerd moet zijn. Het voeren van een goede administratie geeft financieel inzicht en overzicht. Het indienen van belastingaangiften, opvoeren van bedrijfskosten, bewaken van ondernemersvoordelen en het bijhouden van wetswijzigingen is een vak apart. Als u dit vak niet beheerst kan het tijdrovend zijn, niet geheel vlekkeloos verlopen en de onderneming schaden. Het ondernemen zelf is de kerntaak en de bron van inkomsten en dat moet vooral zo blijven.

Als ZZP-er krijgt u elk kwartaal te maken met uw aangifte Omzetbelasting (BTW). Dagelijks speelt de Omzetbelasting een rol op in- en verkoopfacturen. Het is dan ook belangrijk dat dit goed geadministreerd wordt. Hierdoor ontstaat er inzicht in teruggave of betaling van de Omzetbelasting. Ook is het belangrijk dat uw aangifte Inkomstenbelasting elk jaar wordt ingediend. In deze aangifte geeft u onder andere uw inkomen uit onderneming, uw hypotheekrenteaftrek (indien van toepassing) en overige posten op.

Voor het MKB dient u ook de aangifte Loonbelasting in te dienen. Mocht u gekozen hebben voor een Besloten Vennootschap (B.V.) als rechtsvorm dan krijgt u onder andere ook te maken met aangifte Vennootschapsbelasting en de salarisadministratie.

Het opstarten van een nieuwe onderneming brengt heel wat met zich mee. Het opstellen van uw ondernemersplan, eventuele financiering aanvragen, kiezen voor de juiste rechtsvorm, het opstellen van de algemene voorwaarden, het afsluiten van verzekeringen, uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel en natuurlijk het voeren van een goede administratie. Met grote regelmaat ontmoeten wij enthousiaste (bijna) starters die zich niet goed hebben georiënteerd. Dit terwijl er bij de Kamer van Koophandel en de Belastingdienst veel gepubliceerd en georganiseerd wordt voor starters. Om die reden bieden wij de mogelijkheid om een financieel plan, onderdeel van het ondernemersplan, voor u op te maken. Dit is een goed uitgangspunt voor uw gehele ondernemersplan waarmee u vervolgens kunt besluiten of u daadwerkelijk gaat starten met uw onderneming. Het grote voordeel van een door ons administratiekantoor opgemaakt financieel plan is dat zowel uzelf als de externe partijen een goed beeld hebben van de geldstromen binnen uw (eventuele) onderneming. U heeft direct een professioneel document in handen. Vervolgens hopen wij dat u, als u daadwerkelijk gestart bent, heeft besloten om vanaf het begin uw administratie goed op te zetten. Wij als administratiekantoor hebben een helder overzicht van alles wat daarbij nodig is en willen u graag, nadat u van start bent gegaan, gericht adviseren.

Hieronder staan links naar de relevante pagina’s van respectievelijk de KvK en de Belastingdienst.

> Kamer van koophandel
> Belastingdienst

Recruitment

LPKM is een gespecialiseerd bureau dat wensen van opdrachtgevers vertaalt naar relevante functie-eisen en persoonskenmerken. Zo ontstaat het profiel waaraan kandidaten dienen te voldoen. Onze focus ligt daardoor niet bij het vinden van een kandidaat, maar op het vinden van de “beste” kandidaat. Bij het selecteren van de juiste persoonlijkheid ligt onze focus niet bij de beste kandidaat, maar bij de “best passende” kandidaat.

Waarom LPKM RECRUITMENT?

Omdat onze ruime ervaring met selectieprocedures en het grote inlevingsvermogen tot gevolg hebben dat voorgedragen kandidaten altijd naadloos aansluiten op de behoeften van onze opdrachtgevers. Het is een aanpak dat resulteert in een meerwaarde, voor zowel de kandidaat als de opdrachtgever.

Onze werkzaamheden laten zich onderbrengen in een 4-tal disciplines:

  • Werving & Selectie, voor professionals en management functies.
  • Executive Search, voor directie en commissariaat functies.
  • Headhunting, voor hoger management, directie en commissariaat functies.
  • Interim Management Search, voor specialisten en professionals.

Contact

Vraag of opmerking? Of wilt u een vrijblijvende offerte opvragen? We gaan graag met u in gesprek. U kunt daarvoor het contactformulier gebruiken of ons bellen op 035 582 0713. We nemen altijd binnen een werkdag contact met u op!

LPKM Administraties & Belastingzaken is centraal gevestigd in Hilversum. Vanuit hier bedienen we onze cliënten die uit ’t Gooi en omstreken komen. Denk hierbij aan Bussum, Huizen, Loosdrecht en Amsterdam

Adresgegevens:
Vaartweg 72
1217 SW Hilversum

    Contact

    Vraag of opmerking? Of wilt u een vrijblijvende offerte opvragen? We gaan graag met u in gesprek. U kunt daarvoor het contactformulier gebruiken of ons bellen op 035 582 0713. We nemen altijd binnen een werkdag contact met u op!

      LPKM Administraties & Belastingzaken is centraal gevestigd in Hilversum. Vanuit hier bedienen we onze cliënten die uit ’t Gooi en omstreken komen. Denk hierbij aan Bussum, Huizen, Loosdrecht en Amsterdam

      Adresgegevens:
      Vaartweg 72
      1217 SW Hilversum