Grote betrokkenheid

Snelle en directe communicatie

Zowel online als traditionele boekhouding

Home / Administratiekantoor Bussum

Administratiekantoor Bussum

Wanneer u opzoek bent naar een professioneel administratiekantoor in de omgeving van Loosdrecht en Bussum bent u bij ons aan het juiste adres. LPKM Administraties en Belastingzaken heeft jarenlange ervaring in het doen van boekhouding en andere administratie. Het leveren van volledige fiscale en financiële ondersteuning aan zowel particulieren als bedrijven is onze doelstelling.

Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden

Een administratiekantoor in Huizen en Bussum dat uw belasting regelt

Iedereen moet inkomstenbelasting betalen. Door het goed invullen van uw gegevens, als particulier, zorgt u ervoor dat u bepaalde voordelen kunt krijgen. Het is daarnaast belangrijk om de inkomstenbelastingaangifte juist te doen om aanspraak te maken op toeslagen als zorgtoeslag en huurtoeslag. Ons administratiekantoor in de buurt van Loosdrecht en Bussum is altijd op de hoogte van de laatste regelgeving waardoor uw belastingaangifte altijd juist wordt ingevuld. Voor bedrijven kunnen wij ook veel betekenen op het gebied van belastingadministratie. Zo krijgt u als Zelfstandige Zonder Personeel elke dag te maken met de Omzetbelasting op facturen en elk kwartaal moet deze Omzetbelasting worden aangegeven. Administratiekantoor LPKM Administraties en Belastingzaken helpt u hierbij.

Laat ons weten wat we voor u kunnen betekenen!

Wij zijn specialist op allerlei vlakken in de administratie. Op onze website vindt u een overzicht met al diensten die ons administratiekantoor verricht voor bedrijven in Loosdrecht en Bussum. Wij zijn transparant over wat het u gaat kosten. Om deze reden staan al onze tarieven op onze website vermeld. . Mogen wij uw administratie doen? Bel nu naar 035-5820713. Een van onze deskundige medewerkers staat voor u klaar en beantwoordt graag al uw vragen.

Voor elke ondernemer is het belangrijk zich te realiseren dat ook de administratie van de onderneming goed georganiseerd moet zijn. Het voeren van een goede administratie geeft financieel inzicht en overzicht. Het indienen van belastingaangiften, opvoeren van bedrijfskosten, bewaken van ondernemersvoordelen en het bijhouden van wetswijzigingen is een vak apart. Als u dit vak niet beheerst kan het tijdrovend zijn, niet geheel vlekkeloos verlopen en de onderneming schaden. Het ondernemen zelf is de kerntaak en de bron van inkomsten en dat moet vooral zo blijven.

Als ZZP-er krijgt u elk kwartaal te maken met uw aangifte Omzetbelasting (BTW). Dagelijks speelt de Omzetbelasting een rol op in- en verkoopfacturen. Het is dan ook belangrijk dat dit goed geadministreerd wordt. Hierdoor ontstaat er inzicht in teruggave of betaling van de Omzetbelasting. Ook is het belangrijk dat uw aangifte Inkomstenbelasting elk jaar wordt ingediend. In deze aangifte geeft u onder andere uw inkomen uit onderneming, uw hypotheekrenteaftrek (indien van toepassing) en overige posten op.

Voor het MKB dient u ook de aangifte Loonbelasting in te dienen. Mocht u gekozen hebben voor een Besloten Vennootschap (B.V.) als rechtsvorm dan krijgt u onder andere ook te maken met aangifte Vennootschapsbelasting en de salarisadministratie.

Het opstarten van een nieuwe onderneming brengt heel wat met zich mee. Het opstellen van uw ondernemersplan, eventuele financiering aanvragen, kiezen voor de juiste rechtsvorm, het opstellen van de algemene voorwaarden, het afsluiten van verzekeringen, uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel en natuurlijk het voeren van een goede administratie. Met grote regelmaat ontmoeten wij enthousiaste (bijna) starters die zich niet goed hebben georiënteerd. Dit terwijl er bij de Kamer van Koophandel en de Belastingdienst veel gepubliceerd en georganiseerd wordt voor starters. Om die reden bieden wij de mogelijkheid om een financieel plan, onderdeel van het ondernemersplan, voor u op te maken. Dit is een goed uitgangspunt voor uw gehele ondernemersplan waarmee u vervolgens kunt besluiten of u daadwerkelijk gaat starten met uw onderneming. Het grote voordeel van een door ons administratiekantoor opgemaakt financieel plan is dat zowel uzelf als de externe partijen een goed beeld hebben van de geldstromen binnen uw (eventuele) onderneming. U heeft direct een professioneel document in handen. Vervolgens hopen wij dat u, als u daadwerkelijk gestart bent, heeft besloten om vanaf het begin uw administratie goed op te zetten. Wij als administratiekantoor hebben een helder overzicht van alles wat daarbij nodig is en willen u graag, nadat u van start bent gegaan, gericht adviseren.

Hieronder staan links naar de relevante pagina’s van respectievelijk de KvK en de Belastingdienst.

> Kamer van koophandel
> Belastingdienst

Recruitment

LPKM is een gespecialiseerd bureau dat wensen van opdrachtgevers vertaalt naar relevante functie-eisen en persoonskenmerken. Zo ontstaat het profiel waaraan kandidaten dienen te voldoen. Onze focus ligt daardoor niet bij het vinden van een kandidaat, maar op het vinden van de “beste” kandidaat. Bij het selecteren van de juiste persoonlijkheid ligt onze focus niet bij de beste kandidaat, maar bij de “best passende” kandidaat.

Waarom LPKM RECRUITMENT?

Omdat onze ruime ervaring met selectieprocedures en het grote inlevingsvermogen tot gevolg hebben dat voorgedragen kandidaten altijd naadloos aansluiten op de behoeften van onze opdrachtgevers. Het is een aanpak dat resulteert in een meerwaarde, voor zowel de kandidaat als de opdrachtgever.

Onze werkzaamheden laten zich onderbrengen in een 4-tal disciplines:

  • Werving & Selectie, voor professionals en management functies.
  • Executive Search, voor directie en commissariaat functies.
  • Headhunting, voor hoger management, directie en commissariaat functies.
  • Interim Management Search, voor specialisten en professionals.

Contact

Vraag of opmerking? Of wilt u een vrijblijvende offerte opvragen? We gaan graag met u in gesprek. U kunt daarvoor het contactformulier gebruiken of ons bellen op 035 582 0713. We nemen altijd binnen een werkdag contact met u op!

LPKM Administraties & Belastingzaken is centraal gevestigd in Hilversum. Vanuit hier bedienen we onze cliënten die uit ’t Gooi en omstreken komen. Denk hierbij aan Bussum, Huizen, Loosdrecht en Amsterdam

Adresgegevens:
Vaartweg 72
1217 SW Hilversum

Contact

Vraag of opmerking? Of wilt u een vrijblijvende offerte opvragen? We gaan graag met u in gesprek. U kunt daarvoor het contactformulier gebruiken of ons bellen op 035 582 0713. We nemen altijd binnen een werkdag contact met u op!

LPKM Administraties & Belastingzakenis centraal gevestigd in Hilversum. Vanuit hier bedienen we onze cliënten die uit ’t Gooi en omstreken komen. Denk hierbij aan Bussum, Huizen, Loosdrecht en Amsterdam

Adresgegevens:
Vaartweg 72
1217 SW Hilversum