Grote betrokkenheid

Snelle en directe communicatie

Zowel online als traditionele boekhouding

Home / Administratiekantoor Hilversum

Administratiekantoor Hilversum

Voor zowel de traditionele boekhouding als online boekhouding schakelt u het administratiekantoor uit Hilversum in. Gaat het om de belastingaangifte, wilt u kinderopvangtoeslag aanvragen of kunt u hulp gebruiken bij de voorlopige teruggave? LPKM Administraties & Belastingzaken uit Hilversum is het administratiekantoor waar u naar op zoek bent. Maak gerust een afspraak en vertel ons waar wij u mee mogen helpen.

Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden

Geef uw administratie met een gerust hart uit handen aan het administratiekantoor in Hilversum

Iedereen krijgt te maken met administratieve werkzaamheden die goed bijgehouden moeten worden. Denk hierbij aan de inkomstenbelasting en toeslagen. Voor ondernemers komen er nog eens extra zaken bij kijken. Logisch dat u hier veel tijd aan kwijt bent en deze tijd beter kunt gebruiken voor andere zaken. Daarom geeft u de administratie uit handen aan ons administratiekantoor in Hilversum. Wist u dat dat tegenwoordig eenvoudig online kan? Binnen ons administratiekantoor werken wij met LPKM-YUKI, een online boekhoudprogramma voor iedere ondernemer. Het grote voordeel? U kunt 24/7 uw administratie inzien, aanpassen en invoeren. Of u nu thuis, onderweg of op het werk bent.

Ook voor starters

Wat leuk, maar tegelijkertijd spannend dat u uw eigen onderneming gaat beginnen! Daar kunt u vast wat hulp bij gebruiken? Wij stellen graag een financieel plan voor u op wat onderdeel is van het ondernemersplan. Zijn uw doelen haalbaar, met welk kapitaal begint u en met welke geldstromen krijgt u maandelijks te maken? Wij voorzien u graag van deskundig en helder advies zodat u goed van start gaat. Afspraak maken? Wij zijn te bereiken via 035-5820713 of vul het online contactformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Voor elke ondernemer is het belangrijk zich te realiseren dat ook de administratie van de onderneming goed georganiseerd moet zijn. Het voeren van een goede administratie geeft financieel inzicht en overzicht. Het indienen van belastingaangiften, opvoeren van bedrijfskosten, bewaken van ondernemersvoordelen en het bijhouden van wetswijzigingen is een vak apart. Als u dit vak niet beheerst kan het tijdrovend zijn, niet geheel vlekkeloos verlopen en de onderneming schaden. Het ondernemen zelf is de kerntaak en de bron van inkomsten en dat moet vooral zo blijven.

Als ZZP-er krijgt u elk kwartaal te maken met uw aangifte Omzetbelasting (BTW). Dagelijks speelt de Omzetbelasting een rol op in- en verkoopfacturen. Het is dan ook belangrijk dat dit goed geadministreerd wordt. Hierdoor ontstaat er inzicht in teruggave of betaling van de Omzetbelasting. Ook is het belangrijk dat uw aangifte Inkomstenbelasting elk jaar wordt ingediend. In deze aangifte geeft u onder andere uw inkomen uit onderneming, uw hypotheekrenteaftrek (indien van toepassing) en overige posten op.

Voor het MKB dient u ook de aangifte Loonbelasting in te dienen. Mocht u gekozen hebben voor een Besloten Vennootschap (B.V.) als rechtsvorm dan krijgt u onder andere ook te maken met aangifte Vennootschapsbelasting en de salarisadministratie.

Het opstarten van een nieuwe onderneming brengt heel wat met zich mee. Het opstellen van uw ondernemersplan, eventuele financiering aanvragen, kiezen voor de juiste rechtsvorm, het opstellen van de algemene voorwaarden, het afsluiten van verzekeringen, uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel en natuurlijk het voeren van een goede administratie. Met grote regelmaat ontmoeten wij enthousiaste (bijna) starters die zich niet goed hebben georiënteerd. Dit terwijl er bij de Kamer van Koophandel en de Belastingdienst veel gepubliceerd en georganiseerd wordt voor starters. Om die reden bieden wij de mogelijkheid om een financieel plan, onderdeel van het ondernemersplan, voor u op te maken. Dit is een goed uitgangspunt voor uw gehele ondernemersplan waarmee u vervolgens kunt besluiten of u daadwerkelijk gaat starten met uw onderneming. Het grote voordeel van een door ons administratiekantoor opgemaakt financieel plan is dat zowel uzelf als de externe partijen een goed beeld hebben van de geldstromen binnen uw (eventuele) onderneming. U heeft direct een professioneel document in handen. Vervolgens hopen wij dat u, als u daadwerkelijk gestart bent, heeft besloten om vanaf het begin uw administratie goed op te zetten. Wij als administratiekantoor hebben een helder overzicht van alles wat daarbij nodig is en willen u graag, nadat u van start bent gegaan, gericht adviseren.

Hieronder staan links naar de relevante pagina’s van respectievelijk de KvK en de Belastingdienst.

> Kamer van koophandel
> Belastingdienst

Recruitment

LPKM is een gespecialiseerd bureau dat wensen van opdrachtgevers vertaalt naar relevante functie-eisen en persoonskenmerken. Zo ontstaat het profiel waaraan kandidaten dienen te voldoen. Onze focus ligt daardoor niet bij het vinden van een kandidaat, maar op het vinden van de “beste” kandidaat. Bij het selecteren van de juiste persoonlijkheid ligt onze focus niet bij de beste kandidaat, maar bij de “best passende” kandidaat.

Waarom LPKM RECRUITMENT?

Omdat onze ruime ervaring met selectieprocedures en het grote inlevingsvermogen tot gevolg hebben dat voorgedragen kandidaten altijd naadloos aansluiten op de behoeften van onze opdrachtgevers. Het is een aanpak dat resulteert in een meerwaarde, voor zowel de kandidaat als de opdrachtgever.

Onze werkzaamheden laten zich onderbrengen in een 4-tal disciplines:

  • Werving & Selectie, voor professionals en management functies.
  • Executive Search, voor directie en commissariaat functies.
  • Headhunting, voor hoger management, directie en commissariaat functies.
  • Interim Management Search, voor specialisten en professionals.

Contact

Vraag of opmerking? Of wilt u een vrijblijvende offerte opvragen? We gaan graag met u in gesprek. U kunt daarvoor het contactformulier gebruiken of ons bellen op 035 582 0713. We nemen altijd binnen een werkdag contact met u op!

LPKM Administraties & Belastingzaken is centraal gevestigd in Hilversum. Vanuit hier bedienen we onze cliënten die uit ’t Gooi en omstreken komen. Denk hierbij aan Bussum, Huizen, Loosdrecht en Amsterdam

Adresgegevens:
Vaartweg 72
1217 SW Hilversum

    Contact

    Vraag of opmerking? Of wilt u een vrijblijvende offerte opvragen? We gaan graag met u in gesprek. U kunt daarvoor het contactformulier gebruiken of ons bellen op 035 582 0713. We nemen altijd binnen een werkdag contact met u op!

      LPKM Administraties & Belastingzakenis centraal gevestigd in Hilversum. Vanuit hier bedienen we onze cliënten die uit ’t Gooi en omstreken komen. Denk hierbij aan Bussum, Huizen, Loosdrecht en Amsterdam

      Adresgegevens:
      Vaartweg 72
      1217 SW Hilversum