✔ Grote betrokkenheid
✔ Snelle en directe communicatie
✔ Zowel online als traditionele boekhouding
Belastingaangifte Hilversum
LPKM Administraties & Belastingzaken helpt u graag met uw belastingaangifte in Hilversum. Eens per jaar zult u eraan moeten geloven en is het fijn wanneer u al uw zaken netjes op orde heeft. Dat maakt het invullen van de belastingaangifte in Hilversum of waar dan ook een stuk eenvoudiger. Denk bijvoorbeeld aan zaken zoals uw jaaropgaven, notarisafrekening, eigen bijdrage betreft de zorgverzekering en eventuele leningen of schulden. Precies. Een hoop zaken die correct ingevuld moeten worden. Daar helpen wij u graag bij.
Hier moet u op letten bij het invullen van de belastingaangifte als ondernemer in Hilversum
Als ondernemer in Hilversum krijgt u naast het privédeel ook te maken met een zakelijk deel dat u moet invullen tijdens de belastingaangifte. Dit deel bestaat uit de winst-en-verliesrekening en de balans. Oftewel, wat waren de inkomsten en kosten van uw onderneming en wat is uw na het verrekenen van alle kosten waard? Om deze resultaten eenvoudig op te vragen raden wij u aan om gebruik te maken van ons online boekhoudprogramma LPKM-YUKI. Dankzij dit online boekhoudprogramma wordt het invullen van de belastingaangifte een stuk eenvoudiger. Natuurlijk staan wij u ook bij met persoonlijk advies of het volledig invullen van de belastingaangifte.
Afspraak maken?
Kiest u voor zekerheid en gemak? Maak eenvoudig online een afspraak door het contactformulier in te vullen of bel naar 035-5820713. Wij staan u graag te woord. Houd er wel rekening mee dat uzelf de correcte cijfers en gegevens aan dient te leveren. Kloppen de cijfers niet? Dan bent u hier verantwoordelijk voor.
Voor elke ondernemer is het belangrijk zich te realiseren dat ook de administratie van de onderneming goed georganiseerd moet zijn. Het voeren van een goede administratie geeft financieel inzicht en overzicht. Het indienen van belastingaangiften, opvoeren van bedrijfskosten, bewaken van ondernemersvoordelen en het bijhouden van wetswijzigingen is een vak apart. Als u dit vak niet beheerst kan het tijdrovend zijn, niet geheel vlekkeloos verlopen en de onderneming schaden. Het ondernemen zelf is de kerntaak en de bron van inkomsten en dat moet vooral zo blijven.
Als ZZP-er krijgt u elk kwartaal te maken met uw aangifte Omzetbelasting (BTW). Dagelijks speelt de Omzetbelasting een rol op in- en verkoopfacturen. Het is dan ook belangrijk dat dit goed geadministreerd wordt. Hierdoor ontstaat er inzicht in teruggave of betaling van de Omzetbelasting. Ook is het belangrijk dat uw aangifte Inkomstenbelasting elk jaar wordt ingediend. In deze aangifte geeft u onder andere uw inkomen uit onderneming, uw hypotheekrenteaftrek (indien van toepassing) en overige posten op.
Voor het MKB dient u ook de aangifte Loonbelasting in te dienen. Mocht u gekozen hebben voor een Besloten Vennootschap (B.V.) als rechtsvorm dan krijgt u onder andere ook te maken met aangifte Vennootschapsbelasting en de salarisadministratie.
Het opstarten van een nieuwe onderneming brengt heel wat met zich mee. Het opstellen van uw ondernemersplan, eventuele financiering aanvragen, kiezen voor de juiste rechtsvorm, het opstellen van de algemene voorwaarden, het afsluiten van verzekeringen, uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel en natuurlijk het voeren van een goede administratie. Met grote regelmaat ontmoeten wij enthousiaste (bijna) starters die zich niet goed hebben georiënteerd. Dit terwijl er bij de Kamer van Koophandel en de Belastingdienst veel gepubliceerd en georganiseerd wordt voor starters. Om die reden bieden wij de mogelijkheid om een financieel plan, onderdeel van het ondernemersplan, voor u op te maken. Dit is een goed uitgangspunt voor uw gehele ondernemersplan waarmee u vervolgens kunt besluiten of u daadwerkelijk gaat starten met uw onderneming. Het grote voordeel van een door ons administratiekantoor opgemaakt financieel plan is dat zowel uzelf als de externe partijen een goed beeld hebben van de geldstromen binnen uw (eventuele) onderneming. U heeft direct een professioneel document in handen. Vervolgens hopen wij dat u, als u daadwerkelijk gestart bent, heeft besloten om vanaf het begin uw administratie goed op te zetten. Wij als administratiekantoor hebben een helder overzicht van alles wat daarbij nodig is en willen u graag, nadat u van start bent gegaan, gericht adviseren.
Hieronder staan links naar de relevante pagina’s van respectievelijk de KvK en de Belastingdienst.
Recruitment
LPKM is een gespecialiseerd bureau dat wensen van opdrachtgevers vertaalt naar relevante functie-eisen en persoonskenmerken. Zo ontstaat het profiel waaraan kandidaten dienen te voldoen. Onze focus ligt daardoor niet bij het vinden van een kandidaat, maar op het vinden van de “beste” kandidaat. Bij het selecteren van de juiste persoonlijkheid ligt onze focus niet bij de beste kandidaat, maar bij de “best passende” kandidaat.
Waarom LPKM RECRUITMENT?
Omdat onze ruime ervaring met selectieprocedures en het grote inlevingsvermogen tot gevolg hebben dat voorgedragen kandidaten altijd naadloos aansluiten op de behoeften van onze opdrachtgevers. Het is een aanpak dat resulteert in een meerwaarde, voor zowel de kandidaat als de opdrachtgever.
Onze werkzaamheden laten zich onderbrengen in een 4-tal disciplines:
- Werving & Selectie, voor professionals en management functies.
- Executive Search, voor directie en commissariaat functies.
- Headhunting, voor hoger management, directie en commissariaat functies.
- Interim Management Search, voor specialisten en professionals.
Contact
Vraag of opmerking? Of wilt u een vrijblijvende offerte opvragen? We gaan graag met u in gesprek. U kunt daarvoor het contactformulier gebruiken of ons bellen op 035 582 0713. We nemen altijd binnen een werkdag contact met u op!
LPKM Administraties & Belastingzaken is centraal gevestigd in Hilversum. Vanuit hier bedienen we onze cliënten die uit ’t Gooi en omstreken komen. Denk hierbij aan Bussum, Huizen, Loosdrecht en Amsterdam
Adresgegevens:
Vaartweg 72
1217 SW Hilversum
Contact
Vraag of opmerking? Of wilt u een vrijblijvende offerte opvragen? We gaan graag met u in gesprek. U kunt daarvoor het contactformulier gebruiken of ons bellen op 035 582 0713. We nemen altijd binnen een werkdag contact met u op!
LPKM Administraties & Belastingzakenis centraal gevestigd in Hilversum. Vanuit hier bedienen we onze cliënten die uit ’t Gooi en omstreken komen. Denk hierbij aan Bussum, Huizen, Loosdrecht en Amsterdam
Adresgegevens:
Vaartweg 72
1217 SW Hilversum