Grote betrokkenheid

Snelle en directe communicatie

Zowel online als traditionele boekhouding

Home / Belastingadviseur Hilversum

Belastingadviseur Hilversum

Een ervaren belastingadviseur in Hilversum sinds 1999. LPKM Administraties en Belastingzaken is opgericht met het doel om volledige financiële en fiscale ondersteuning te bieden aan zowel particulieren en bedrijven. Of u nu op zoek bent naar een belastingadviseur die u kan helpen bij het invullen van de belastingaangifte of een die u meer informatie geeft over bepaalde toeslagen. Bij ons bent u aan het juiste adres.

Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden

Een belastingadviseur in Hilversum die voor u klaarstaat

Door onze jarenlange ervaring hebben wij al veel verschillende klanten voorbij zien komen. Elke klant is uniek en brengt een andere situatie met zich mee. Als belastingadviseur in Hilversum vinden wij het daarom ook belangrijk om naar u te luisteren om u het best passende advies te kunnen geven.

De belastingconsulent die op de hoogte is van alle veranderingen in Hilversum

Regel- en wetgeving omtrent belastingzaken en toeslagen veranderen vaak. Wij als belastingconsulent zitten hier bovenop. Het zorgen dat we up-to-date zijn met de laatste ontwikkelingen op dit gebied vinden we erg belangrijk. Onze overtuiging is dat wij u hierdoor een goed advies kunnen blijven geven. U kunt voor vragen over het aanvragen van een kind gebonden budget, huurtoeslag of zorgtoeslag bij onze belastingconsulent terecht.

Bel ons en maak een afspraak!

Wij zijn er om u te helpen. Bel 035-5820713 en onze ervaren belastingconsulent staat u te woord. Wilt u graag weten wat wij nog meer voor u kunnen betekenen? Neem dan een kijkje op onze website. Hier vindt u onder meer een overzicht met de diensten die wij leveren en de kosten die daaraan verbonden zijn. U kunt ook op onze Facebookpagina terecht voor meer informatie.

Voor elke ondernemer is het belangrijk zich te realiseren dat ook de administratie van de onderneming goed georganiseerd moet zijn. Het voeren van een goede administratie geeft financieel inzicht en overzicht. Het indienen van belastingaangiften, opvoeren van bedrijfskosten, bewaken van ondernemersvoordelen en het bijhouden van wetswijzigingen is een vak apart. Als u dit vak niet beheerst kan het tijdrovend zijn, niet geheel vlekkeloos verlopen en de onderneming schaden. Het ondernemen zelf is de kerntaak en de bron van inkomsten en dat moet vooral zo blijven.

Als ZZP-er krijgt u elk kwartaal te maken met uw aangifte Omzetbelasting (BTW). Dagelijks speelt de Omzetbelasting een rol op in- en verkoopfacturen. Het is dan ook belangrijk dat dit goed geadministreerd wordt. Hierdoor ontstaat er inzicht in teruggave of betaling van de Omzetbelasting. Ook is het belangrijk dat uw aangifte Inkomstenbelasting elk jaar wordt ingediend. In deze aangifte geeft u onder andere uw inkomen uit onderneming, uw hypotheekrenteaftrek (indien van toepassing) en overige posten op.

Voor het MKB dient u ook de aangifte Loonbelasting in te dienen. Mocht u gekozen hebben voor een Besloten Vennootschap (B.V.) als rechtsvorm dan krijgt u onder andere ook te maken met aangifte Vennootschapsbelasting en de salarisadministratie.

Het opstarten van een nieuwe onderneming brengt heel wat met zich mee. Het opstellen van uw ondernemersplan, eventuele financiering aanvragen, kiezen voor de juiste rechtsvorm, het opstellen van de algemene voorwaarden, het afsluiten van verzekeringen, uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel en natuurlijk het voeren van een goede administratie. Met grote regelmaat ontmoeten wij enthousiaste (bijna) starters die zich niet goed hebben georiënteerd. Dit terwijl er bij de Kamer van Koophandel en de Belastingdienst veel gepubliceerd en georganiseerd wordt voor starters. Om die reden bieden wij de mogelijkheid om een financieel plan, onderdeel van het ondernemersplan, voor u op te maken. Dit is een goed uitgangspunt voor uw gehele ondernemersplan waarmee u vervolgens kunt besluiten of u daadwerkelijk gaat starten met uw onderneming. Het grote voordeel van een door ons administratiekantoor opgemaakt financieel plan is dat zowel uzelf als de externe partijen een goed beeld hebben van de geldstromen binnen uw (eventuele) onderneming. U heeft direct een professioneel document in handen. Vervolgens hopen wij dat u, als u daadwerkelijk gestart bent, heeft besloten om vanaf het begin uw administratie goed op te zetten. Wij als administratiekantoor hebben een helder overzicht van alles wat daarbij nodig is en willen u graag, nadat u van start bent gegaan, gericht adviseren.

Hieronder staan links naar de relevante pagina’s van respectievelijk de KvK en de Belastingdienst.

> Kamer van koophandel
> Belastingdienst

Recruitment

LPKM is een gespecialiseerd bureau dat wensen van opdrachtgevers vertaalt naar relevante functie-eisen en persoonskenmerken. Zo ontstaat het profiel waaraan kandidaten dienen te voldoen. Onze focus ligt daardoor niet bij het vinden van een kandidaat, maar op het vinden van de “beste” kandidaat. Bij het selecteren van de juiste persoonlijkheid ligt onze focus niet bij de beste kandidaat, maar bij de “best passende” kandidaat.

Waarom LPKM RECRUITMENT?

Omdat onze ruime ervaring met selectieprocedures en het grote inlevingsvermogen tot gevolg hebben dat voorgedragen kandidaten altijd naadloos aansluiten op de behoeften van onze opdrachtgevers. Het is een aanpak dat resulteert in een meerwaarde, voor zowel de kandidaat als de opdrachtgever.

Onze werkzaamheden laten zich onderbrengen in een 4-tal disciplines:

  • Werving & Selectie, voor professionals en management functies.
  • Executive Search, voor directie en commissariaat functies.
  • Headhunting, voor hoger management, directie en commissariaat functies.
  • Interim Management Search, voor specialisten en professionals.

    Contact

    Vraag of opmerking? Of wilt u een vrijblijvende offerte opvragen? We gaan graag met u in gesprek. U kunt daarvoor het contactformulier gebruiken of ons bellen op 035 582 0713. We nemen altijd binnen een werkdag contact met u op!

    LPKM Administraties & Belastingzaken is centraal gevestigd in Hilversum. Vanuit hier bedienen we onze cliënten die uit ’t Gooi en omstreken komen. Denk hierbij aan Bussum, Huizen, Loosdrecht en Amsterdam

    Adresgegevens:
    Vaartweg 72
    1217 SW Hilversum

      Contact

      Vraag of opmerking? Of wilt u een vrijblijvende offerte opvragen? We gaan graag met u in gesprek. U kunt daarvoor het contactformulier gebruiken of ons bellen op 035 582 0713. We nemen altijd binnen een werkdag contact met u op!

      [contact-form-7 404 "Not Found"]

      LPKM Administraties & Belastingzaken is centraal gevestigd in Hilversum. Vanuit hier bedienen we onze cliënten die uit ’t Gooi en omstreken komen. Denk hierbij aan Bussum, Huizen, Loosdrecht en Amsterdam

      Adresgegevens:
      Vaartweg 72
      1217 SW Hilversum