✔ Grote betrokkenheid
✔ Snelle en directe communicatie
✔ Zowel online als traditionele boekhouding
Boekhouder Hilversum
Een deskundige boekhouder in de omgeving van Huizen en Bussum gevestigd in Hilversum. LPKM Administraties en Belastingzaken heeft sinds 1999 ervaring in financiële administratie en advies. Ons doel is om u volledig financiële en fiscale ondersteuning te bieden. Iedere boekhouding is uniek en daar zijn wij ons van bewust in al onze handelingen. Uw wensen staan hierbij centraal.
Boekhouder in Hilversum neemt al uw administratie uit handen
Het bijhouden van uw administratie kan een hele klus zijn. De loonstrookjes die binnenkomen, het geld dat uitgegeven wordt aan boodschappen en de toeslagen die u krijgt zijn allemaal dingen waar een boekhouder in Hilversum bij kan helpen. Het op orde brengen van uw administratie kan namelijk een hele kluif zijn. Door het inhuren van een boekhouder in de omgeving van Huizen en Bussum houdt u tijd over voor de dingen die echt belangrijk zijn in uw leven.
Het aangeven van inkomstenbelasting wordt een stuk gemakkelijker met een boekhouder
Onze boekhouders zijn specialist op het gebied van alles wat bij het aangeven van de inkomstenbelasting komt kijken. In Huizen en Bussum bent u hierdoor verzekerd van en juist ingevulde inkomstenbelastingaangifte wat u veel voordelen oplevert. Door het juist invullen van deze aangifte kunt u bijvoorbeeld in aanmerking komen voor bepaalde toeslagen of bijvoorbeeld een kind gebonden budget. Doordat wij met onze neus bovenop de nieuwe ontwikkelingen zitten op het gebied van wet- en regelgeving kunnen wij u altijd voorzien van het meest relevante advies. Hierdoor bent u altijd up-to-date over wat er mogelijk is in uw situatie.
Neem vrijblijvend contact met ons op!
LPMK Administraties en Belastingzaken is dé boekhouder die uw administratiezorgen uit handen neemt in de omgeving van Huizen en Bussum en is gevestigd in Hilversum. Bel ons via 035-5820713. Wij helpen u graag! Wilt u meer informatie? Neem een kijkje op onze website of volg ons via Facebook.
Voor elke ondernemer is het belangrijk zich te realiseren dat ook de administratie van de onderneming goed georganiseerd moet zijn. Het voeren van een goede administratie geeft financieel inzicht en overzicht. Het indienen van belastingaangiften, opvoeren van bedrijfskosten, bewaken van ondernemersvoordelen en het bijhouden van wetswijzigingen is een vak apart. Als u dit vak niet beheerst kan het tijdrovend zijn, niet geheel vlekkeloos verlopen en de onderneming schaden. Het ondernemen zelf is de kerntaak en de bron van inkomsten en dat moet vooral zo blijven.
Als ZZP-er krijgt u elk kwartaal te maken met uw aangifte Omzetbelasting (BTW). Dagelijks speelt de Omzetbelasting een rol op in- en verkoopfacturen. Het is dan ook belangrijk dat dit goed geadministreerd wordt. Hierdoor ontstaat er inzicht in teruggave of betaling van de Omzetbelasting. Ook is het belangrijk dat uw aangifte Inkomstenbelasting elk jaar wordt ingediend. In deze aangifte geeft u onder andere uw inkomen uit onderneming, uw hypotheekrenteaftrek (indien van toepassing) en overige posten op.
Voor het MKB dient u ook de aangifte Loonbelasting in te dienen. Mocht u gekozen hebben voor een Besloten Vennootschap (B.V.) als rechtsvorm dan krijgt u onder andere ook te maken met aangifte Vennootschapsbelasting en de salarisadministratie.
Het opstarten van een nieuwe onderneming brengt heel wat met zich mee. Het opstellen van uw ondernemersplan, eventuele financiering aanvragen, kiezen voor de juiste rechtsvorm, het opstellen van de algemene voorwaarden, het afsluiten van verzekeringen, uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel en natuurlijk het voeren van een goede administratie. Met grote regelmaat ontmoeten wij enthousiaste (bijna) starters die zich niet goed hebben georiënteerd. Dit terwijl er bij de Kamer van Koophandel en de Belastingdienst veel gepubliceerd en georganiseerd wordt voor starters. Om die reden bieden wij de mogelijkheid om een financieel plan, onderdeel van het ondernemersplan, voor u op te maken. Dit is een goed uitgangspunt voor uw gehele ondernemersplan waarmee u vervolgens kunt besluiten of u daadwerkelijk gaat starten met uw onderneming. Het grote voordeel van een door ons administratiekantoor opgemaakt financieel plan is dat zowel uzelf als de externe partijen een goed beeld hebben van de geldstromen binnen uw (eventuele) onderneming. U heeft direct een professioneel document in handen. Vervolgens hopen wij dat u, als u daadwerkelijk gestart bent, heeft besloten om vanaf het begin uw administratie goed op te zetten. Wij als administratiekantoor hebben een helder overzicht van alles wat daarbij nodig is en willen u graag, nadat u van start bent gegaan, gericht adviseren.
Hieronder staan links naar de relevante pagina’s van respectievelijk de KvK en de Belastingdienst.
Recruitment
LPKM is een gespecialiseerd bureau dat wensen van opdrachtgevers vertaalt naar relevante functie-eisen en persoonskenmerken. Zo ontstaat het profiel waaraan kandidaten dienen te voldoen. Onze focus ligt daardoor niet bij het vinden van een kandidaat, maar op het vinden van de “beste” kandidaat. Bij het selecteren van de juiste persoonlijkheid ligt onze focus niet bij de beste kandidaat, maar bij de “best passende” kandidaat.
Waarom LPKM RECRUITMENT?
Omdat onze ruime ervaring met selectieprocedures en het grote inlevingsvermogen tot gevolg hebben dat voorgedragen kandidaten altijd naadloos aansluiten op de behoeften van onze opdrachtgevers. Het is een aanpak dat resulteert in een meerwaarde, voor zowel de kandidaat als de opdrachtgever.
Onze werkzaamheden laten zich onderbrengen in een 4-tal disciplines:
- Werving & Selectie, voor professionals en management functies.
- Executive Search, voor directie en commissariaat functies.
- Headhunting, voor hoger management, directie en commissariaat functies.
- Interim Management Search, voor specialisten en professionals.
Contact
Vraag of opmerking? Of wilt u een vrijblijvende offerte opvragen? We gaan graag met u in gesprek. U kunt daarvoor het contactformulier gebruiken of ons bellen op 035 582 0713. We nemen altijd binnen een werkdag contact met u op!
LPKM Administraties & Belastingzaken is centraal gevestigd in Hilversum. Vanuit hier bedienen we onze cliënten die uit ’t Gooi en omstreken komen. Denk hierbij aan Bussum, Huizen, Loosdrecht en Amsterdam
Adresgegevens:
Vaartweg 72
1217 SW Hilversum
Contact
Vraag of opmerking? Of wilt u een vrijblijvende offerte opvragen? We gaan graag met u in gesprek. U kunt daarvoor het contactformulier gebruiken of ons bellen op 035 582 0713. We nemen altijd binnen een werkdag contact met u op!
LPKM Administraties & Belastingzaken is centraal gevestigd in Hilversum. Vanuit hier bedienen we onze cliënten die uit ’t Gooi en omstreken komen. Denk hierbij aan Bussum, Huizen, Loosdrecht en Amsterdam
Adresgegevens:
Vaartweg 72
1217 SW Hilversum